Saturday, May 13, 2006

聽到嘟嘟聲 停低你至精


每次搭地鐵都會留意這句口號:「聽到嘟嘟聲 停低你至精」如果人生歷險時,可以聽到嘟嘟聲,同時我們又會聽話停一停、想一想,咁就好咯!

然而,人在高潮時,鮮會意識到危險,對有心人發出的警報更可能視為咒詛;人在低潮時,周圍都有嘟嘟聲,唔知聽得邊個好。最重要是人的耳朵經常會選擇性收聽,啱聽就聽,唔啱聽多數唔聽,或者聽完就算,幾何會聽到警報然後理性過濾?

上星期在禱告中有一件事我的確唔清楚神會怎樣安排,所以希望與神協議,想不到祂在協議「限期」前透過上述的廣告加埋兩位好友把口回覆我:「等等!唔好咁心急


雖然我唔明白當中究竟發生什麼事,但是我相信我會聽話耐心地等候。一定要等嗎?一定要繼續等!

No comments: