Saturday, May 13, 2006

當地球上的狗遇上月球上的貓

















今天的月亮很美麗,吸引著平日只顧咬骨頭的狗熊,
勾起牠對昔日一班傻傻地的朋友肥熊和高大虎無窮的思念,
唔知佢哋0依家做緊乜嘢呢??

突然有一個水晶球在黑暗中出現,
水晶球裏有一位發光的小天使對狗熊說:
「狗仔!你成日顧住玩骨頭,乜你唔厭咩?」
狗熊吠了一聲,答:
「我淨係識咬骨頭,成日要看住門口,唔可以出去其他地方玩0架!」
小天使拍拍雙翼道:
「不如我介紹個朋友你識?佢都幾靚女0架,咁你弊唔使咁悶咯!」
然後又有個水晶球出現,這個水晶球裏面有一隻斯斯文文的貓女,
小天使向狗熊介紹:「呢位係來自月球的阿Moon,佢俾巫師落咗咒語,所以0依家又聾又盲又啞,佢唔識得郁,好似睇唔到嘢,聽唔到聲,講唔到嘢。我哋喺月球幫佢搵咗好多醫生都醫唔好佢,所以就帶佢去其他星球搵人幫手救吓佢,只要有其他星球0既動物肯同佢做朋友,就可以幫佢解除個咒語,你肯唔肯幫佢呢?」
狗熊心想阿Moon咁可憐,橫豎自己都無其他星球的朋友,便答應小天使,小天使很高興地說:「狗仔,你試吓同阿Moon講嘢,或者佢會聽到0架!」
狗熊想一想,自己最鍾意咬骨頭,阿Moon應該跟牠一樣很喜歡咬骨頭,所以決定將牠的骨頭送給新朋友作見面禮,對方必定會很開心,於是牠向貓女阿Moon說:
「阿Moon你好,我叫狗熊,我很樂意跟你做朋友,所以送我嚿骨頭俾你,等你成日見到呢嚿骨頭就一定會諗起我對你咁好!」
阿Moon奇蹟地動了動身子,再保持原來的儀態坐姿,對狗熊說:
「我係貓唔係狗,淨係鍾意食魚同貓糧,你送嚿骨頭俾我做乜喎!」
從此阿Moon的咒語被狗熊解除了,狗熊以為是因為送骨頭便等如對阿Moon好,於是每日至少送一嚿骨頭俾阿Moon。不過阿Moon不明白狗熊明知自己唔咬骨頭仲日日送嚿骨俾佢,而狗熊就唔明點解阿Moon每次收到「禮物」之後的反應都是這樣冷淡......

No comments: