Saturday, March 03, 2007

令女人安心的男人

當我知道嚟緊既星期三,musical有兩位MC離隊,所以Baby將會出席farewell party,即係話又有可能重演「半夜四點寶馬山孤男寡女」事件,喺呢啲位我又再陷入不知所措的境地。

我估不少人遇到類似情況時,應該得兩種反應:第一,先發制人,有如洪水猛獸先來個嚴厲警告,若對方再犯便可以更理直氣壯...發脾氣;第二,忍氣吞聲,甚至進入忘我境界,當乜嘢都唔知唔理,睇唔到、聽唔見。

記得早排台灣人生日,成班同事拉大隊去天后食飯慶祝,美國人十點幾已經早走返家慰妻,在應酬與妻子之間,作出適當的平衡。

跟住又諗起一鳴,當年(應該約十年前)他曾經對我說,做男人應該不讓女人擔心!他說過,當年May很擔心一鳴和我,所以在May面前,一鳴不會單獨約會我,通常是成班同學一起食飯。

我相信美國夫人和May並非醋罈子,因為她們的另一半有足夠令她們安心的理由。

No comments: