Saturday, March 03, 2007

15/16唔玩唔舒服

昨晚又與老友熬夜解決感情問題,雖然過程中令她情緒失控,不過暫時總算平伏了她的心情......

真正懂得如何愛惜對方,算難不難,算易亦不易,但切忌strong ego!
未找出真相之前,已經誤以為自己付出很多,並將之放大然後要對方負責,不過是其中一種常見於感情生活的精神病--「妄想被迫害症候群」,能否治癒決定權最終在乎自己選擇的態度。

扭盡六壬之餘,還不忘跟她輸賭,如果......就罰「唔著底褲返工」!
我幾時都話蜜運中的人零舍「奪」,佢竟然仲問我,係咪輸咗要拎條底褲畀我?哈!傻婆!

輸賭呢啲嘢,憑良心就得嘞!

之後,我與在場聽住我講電話的Cindy談及此事,我們笑得人仰馬翻之際,美國人老細突然衝咗入嚟,Cindy笑著向美國說:佢(我的英文名)話你(美國人)唔著底褲返工喎!(我先是一呆,然後便繼續狂笑!)美國人以慣性的stone face口吻:你話我唔著底褲返工,你點知呀!你睇過呀!公司冇人知道我著底褲返工喎!你哋唔好話畀其他人知呀!

說罷離開了!(原來這間公司唔單止我變態,重有咁多人係傻既!!)

老友昨晚問我,還有冇受M小姐事件影響,答案是有的。
最明顯便是與Baby閒談時,說:
唔准捽人哋背脊呀!......他答:「我都話冇捽人背脊咯!」
唔好諗住捽人背脊呀!......他答:「我都話冇捽人背脊咯!」
總之,喜歡攻其無避,以「...捽背脊」開始,他的下對便是:
「我都話冇捽人背脊咯!」

我覺得我哋好似玩緊「15/16唔玩唔舒服」?

No comments: