Monday, March 19, 2007

遲來的電話

今天午後收到一個private call,電話傳來一把女聲:
「請問係咪XXX(敏敏的名字)屋企人?」我遲疑,答:「係!」
「你係XXX邊位?」女聲有禮問道。「我係XXX嘅妹妹。」
「XXX之前排期喺XX醫院做牙科手術...現在......」我語氣平靜地說:「XXX已經過咗身!」電話另一邊的女聲突然語塞,幾秒之後才生硬地吐出幾個字:
「啊!對唔住!......」「唔緊要!我哥哥已經走咗半年嘞!或者你將我哥哥個期,畀其他有需要嘅人喇!」
女聲重覆:「對唔住!唔好意思!」

***************************

收線之後,我望向玻璃窗外的海景,想起敏敏在生時,多年受著病痛折磨,其中牙周病令他兩片咀唇經常黐住血塊,因為惡病令他滲血長年不止,心裏又再隱隱作痛。

No comments: