Monday, January 29, 2007

thinking too much

聽天文台預告,今日氣温會跌至十度或以下,我見新印印的衣衫單薄,所以再給她一件較為厚既褸和買了一件新的抓毛背芯,見到佢收到新衫開心到,猛話我一定make 好多money,揾到個好男人。

人心肉造,見新舊印印都係孤伶伶咁遠嚟香港工作,我都想佢喺度做得開心啲,如果可以的話,我都想當佢哋係屋企人,對佢哋好啲!想個屋企warm一啲!

新印印嚟咗屋企差唔多一個月,大致暢順,亦幫輕我不少負擔。我好欣賞佢好有愛心,佢年紀比我還少幾歲,但自問不及她那樣好耐性對待自己母親,深感慚愧!

她已經不只一次提醒我,蕭師奶掛住哥哥,thinking too much!今晚佢本來想同我講一啲嘢,但係我食咗藥,唔係太入腦,只係聽到佢話想喺香港做兩年,跟住就話蕭師奶又成日掛住敏敏,咩兩年之類......聽日一定要抽少少時間同佢傾吓!

No comments: