Monday, January 29, 2007

Baby's complaint

無定向間歇性喪失記性綜合症又發作!病發期間,症狀是選擇性失憶,基本上每天「撈」唔返之前做過啲咩,講過啲咩等等,就算「撈」得返,都已經唔係完整既記憶。

最慘係啱啱睇完套戲,都敢膽死唔記得幾個主角個名,出事嘞!

因此,Baby近排投訴我記錯重點,應該記啲好嘢,結果記咗啲「衰」嘢;老友小玲就猛話我唔識享受,難得有個體貼自己的男朋友,應該向前看,唔好向後望。(你哋估我想咁樣咩?!)

我諗我都要好好重整返而家亂七八糟的作息時間,正視自己面對壓力唔識放鬆的問題。

原來瞓覺真係好緊要,長期唔夠瞓,真係會攪到自己傻傻地!

No comments: