Thursday, January 04, 2007

愛的代價

新年假期已經第二次去睇中醫,服了兩劑藥之後,胃脹的情況不但沒有改善,反而嚴重了,本來以為今日舒緩的腹脹,但胃酸倒流又返嚟,胸口至喉嚨都好唔舒服,兩次差點嘔出嚟,嚇親同事!夜晚本來想睇西醫,不過剛服中藥,以為不適宜服西藥,便在家休息了兩三小時,後來才知道因為自己停食西藥的反應,原來唔可以淨係靠中藥舒緩病情......

今日大惡人又有新攪作,可能近排的工作令到我好緊張,中醫話我好似放鬆唔到,每次返家蕭師奶便想我食多啲嘢,新工人明晚便到,其實這些比起以前的問題,小巫見大巫,我真係weak咗好多!

今日好想見Baby,但係到而家差唔多凌晨三點,Baby仍未收工,又唔知要等到幾時先至有得見!

睇到好友的網誌,有一段關於近日她與另一位好友的SMS內容,令我反思自己有冇做錯。曾經被朋友指我太過將前夫的事代入其他人的感情事,令她們反感!

愛情的代價是沉重或輕省,好睇雙方抉擇。愛情可以好偉大,不過同樣既決定亦可以被指愚蠢盲目。我受過,所以唔想朋友步自己後塵,不過決定權終歸還在乎當事人的取向,最終還是她自己承受後果。作為朋友只可以俾意見,但當事聽得意見太多又會亂;唔俾意見,又怕令對方誤會漠不關心。好殘忍!

愛,有時可以盲目到包容對方任何缺點,可以無私地將自己最好的奉獻給對方,值唔值得則見人見智!然而,愛情不能絕對保證付出一定有回報,卻存在可見風險,這便是考驗雙方的信任程度。

上次跟Baby經過一間玻璃幕牆的食肆,睇見一對對couples坐在卡位的各異神態,沒有節慶的歡愉,Baby自言自語地說:這對係唔係情侶?果一對又係唔係情侶?

面對時代巨輪下的愛情百態,想擁有真摯的感情,最緊要有眼光選對象,還有信心和勇氣缺一不可!

No comments: