Monday, December 11, 2006

歧視vs公平

今早偶然睇到香港傷殘劍擊冠軍張偉良的訪問,覺得很感動,很值得反思!

原來張曾是消防員,為了救人失去左小腿,雖然不幸降臨在他身上,但至今仍不悔當初救人,如此情操值得景仰。

主持問他有冇試過被人歧視,他的答案更令我覺得,雖然肢體傷殘,但品格和信念較很多人(包括我在內),更加健全!

他的答案大意是:其實作為傷殘人士,唔好太過敏感,唔好太在意人哋既說話,諗住其他人歧唔歧視你,公唔公平等問題;應該努力做好自己,裝備自己。做運動呢樣嘢係無僥幸,係靠平時既練習,只要做足準備,機會一定會有,一定會臨到自己......

記得幾年前有位老友提過我,做好人比做壞人更加須要靈巧像蛇。雖然結果非我所願,但總算告一段落。現在職場上所面對的困惱,也許誠如周圍的人說,自尋煩惱,經常以為靠自己一人之力可以改變現狀,希望工作流程更加流暢,動輒交戰打仗......

幸好,我的笑容仍然是免費的!

No comments: