Monday, December 11, 2006

再見敏敏

自從入咗三色台工作之後,差唔多半年未見過契媽契爺兩老了,除咗敏敏守夜那一晚。一直都想見見他們,或者打電話俾佢哋,可惜時間難就,另外便是忌諱我家辦完喪事不久。星期五朝早契爺打電話來,約今晚去食蛇宴,我本來想遷就,但昨日蕭師奶話暈得緊要,我便順勢推咗,因為不太想應酬其他契媽那邊的親戚。

今天下午往契媽度傾偈,老人家又重提舊事,她說很擔心我,怕我自己一個人,又說她年紀大,睇唔到我幾耐,令我很內咎。雖然大家未必認同,但我從來沒有抹煞過前夫曾經愛過自己,只是不能勇敢地再面對他,當時kept shaking body的感覺仍記憶猶新!不過,因為我的任性,令到很多人擔心自己這麼多年,覺得自己好weak!

我向契媽說了一個謊話,其實也為了自己的任性!

大約12月2號晚,我再夢見敏敏。第一次跟他有點口角,當晚發夢又見到他出現在我家裏,在我身邊唱歌,突現我聽到敏敏的笑聲,便跑到敏敏的房裏,見到敏敏如往常般躺在床上,望住我笑得好sweet,他跟著入房,我問敏敏知唔知他是誰,敏敏笑住答我:男朋友呀!我問敏敏喜歡他嗎?敏敏笑住答喜歡,然後便行出騎樓向著我們揮手,然後fade out離開!

無法分清楚是我日有所思,夜有所夢,抑或是其他,但能夠在夢裏見到敏敏不再受苦,開開心心地笑,總算是一種幸福!

*很久沒有像現在般討厭自己,too much noise! Full of sorrow!幾時先至可以positive一啲!*

No comments: