Wednesday, February 28, 2007

你會留著他/她的短信嗎?

「如果你的男朋友去世之前,留咗個短信畀你,你會唔會留住?抑或delete佢?」今日台灣人問我。

我答他未試過這種情況,他續問我:會唔會再睇這個短信?

我想我會不停翻閱多次,直至delete;因為我是那種先將自己推至谷底,然後等待反彈。他似乎對我的答案感到意外,而他則說他不會。

這個問題卻一直在腦海思索......

晚上我問Baby同樣的問題,他的答案與台灣人相同。他解釋,雖然keep住喺手機,但未必會再看這則短信,怕自己會唔開心。

如果是舊情人的物件,我的答案便可能會跟Baby一樣,因為家裏一大堆!

No comments: