Wednesday, February 28, 2007

就快甩難!

台灣人老細昨天宣佈,由下星期開始,我唔使跟廠。
嘩!開心得我吖!......之不過諗諗吓,唔知係咪我跟廠有咩問題而調走我?

好奇心驅使我今日開廠時,直接問佢。佢解釋話,唔係因為我跟廠跟得差或者有問題,而係因為某某要跟咩,某某又要跟咩,又有新同事嚟...諸如此類,所以我就唔使跟廠,做返老本行,即係包片嘞!

點都好喇!開咗廠咁耐,真係有啲唔捨得;雖然每天要寫稿同埋啃大量資料,工作濕碎,但係之前未試過,辛苦得嚟幾好玩,亦都係幾好學習與唔同人合作相處既機會。唔知幾時我會重返七廠呢?

不過最重要係,唔使跟廠就有機會多啲時間陪Baby,雖然只不過係「可能」、「有機會」多啲,我都可以乘機透返下!

No comments: