Saturday, July 29, 2006

Superman Return!


昨天專登放補假帶敏敏去睇超人,可能我很久沒有帶他去睇戲敏敏顯得很開心,期間他很多次笑住對我講:超人呀!Superman呀!

以前渴望有一個男人可以像超人一樣,當自己危難時,及時出現,arround me always。現在反而寧願自己一個人,也不情願再痛。愛一個人太苦了,付出與回報永遠不成正比,也許是我的命運!

或者呢套戲裏面無怪獸異形,敏敏無之前睇Harry Potter果d咁驚青!睇完戲之後,我帶佢去老麥既Cafe度食蛋糕飲咖啡。原來敏敏同我一樣,鍾意食芝士蛋糕多過朱古力蛋糕,鍾意飲cappuccino多過mochaccino,見佢食得好開心,真係想每個禮拜帶佢去食!

其實敏敏已經好耐無再提起過佢,不過今日到咗地鐵站閘口敏敏以為佢會嚟(因為以前我哋會一齊睇戲食飯),我向敏敏又再解釋多一次,佢好似明d唔明d咁,之後又再無再提起!感覺已經沒有之前咁寂寞,至少敏敏還牽著我的手便夠,還有母親大人健健康康,上天已經待我不薄!真心的!

M可能知我呢幾日有點失常,常常在我身邊打轉逗我開心,難得在蟻窩裏有個伴是值得欣喜感恩!今朝早我們食早餐時,他說收到風我果組d老細和同事個個都讚我乖!(準時交稿,有多無少!)對於我來說是警號,這些讚美的說話多了,便樹大招風,惹來流言蜚語,提醒自己應該要再低調一點。我向他歎道,近期越來越發覺言多必失,講多錯多!我引用了這幾天的事例,每個人心中總有忌諱和利害衝突,包括自己!

M部分的性格與我相近,要不是他的存在,我一定少了很多笑聲!雖說現在對住佢幾乎無所不談,可是人生無常,知己難求,亦難保他朝變臉!不過講到底,多一個真誠關心自己的朋友,總算是一種福氣!

3 comments:

Anonymous said...

我都鐘意見到阿敏,好開心咁...

Anonymous said...

你地真係好鬼勤力寫blog

koala said...

你懶之嘛...嘻