Saturday, July 29, 2006

糖水忠告

7月又是令我容易哭泣的日子,差不多過去一年,以為放低了還是差一點點!

M在正日問我為什麼整日古古怪怪,好多心事,不知怎樣透露了少許!(多少次向自己說:過去的事別再提!別再想!)

我坦言答:這是我ex的生日!(一個沉痛的日子!)

M:應該很傷吧!(也不是很傷,已經很久了!)

昨晚因M不想與他的女同事同車,所以推說在我家的地鐵站下車,我忽發奇想,便藉口去APM食糖水,落車後,M竟然真係想食糖水,便到food court,傾咗差唔多一句鐘!

善於觀察的M也同意台灣人近日衣著特別「肆正」(咁又未必關我事,純屬巧合啫!可能人哋拍緊拖呢!),也體諒我的「後遺性」發作!不過,他直言我不能不分尊卑(因為我頂撞了台灣人幾句),也不能這樣下去......

我都知「咁樣唔得!」「咁樣會嚇親人!」

但係佢行得咁近,我真係驚到病發!

By the way,我真係好感激M呢個開心果!所以今日去馬沙買返兩排朱古力,補償返上次「不嘢無」食咗我送俾佢果排牛奶味朱古力。

Y上月離隊,小師弟9月執教鞭,Z下月完contract,Chow San已萌去意,剩返我同M,暑假之後,有點前路茫茫!

No comments: