Friday, July 21, 2006

Recepsionist

我寫稿唔鍾意坐自己個位,事關背脊係阿冰佢哋,成日驚阻咗佢哋做嘢,佢哋又嘈住我寫稿,大家咪就吓囉!結果今日選址錯誤,原來F唔喺度,Chow San個位變咗recepsion位,攪到我今朝早忙到下晝2點幾3點先忙完。

今日一返到去,F就叫我幫佢揾佢份稿,之後幫佢打返d字e俾佢;
食完早餐,又輪到Chow San叫我幫佢整返段字幕,攪到差唔多成1點;
Lunch果陣,Promo果邊有個女仔揾我果組既同事攞帶,我就做埋導遊;
兒童組果邊,又有個writer問我無線上網點解print唔到嘢;
呢頭答完,果頭輪到Carman想我執返段VO,執完就問我有冇稿未edit...
成朝做咗recepsionist,Z稱之為小郎隊!晏畫間唔中分別同M、其他同事玩咗一陣!

以為今日實交唔到2份稿,結果反而今晚可以10點幾走得,證明好心真係有好報!

No comments: