Friday, July 21, 2006

世紀零食大戰

唔知從幾時開始,就與同學仔M開展呢場世紀大激鬥--劈零食!

上星期五中正突然要我包北京同埋上海料,因為我的普通話不太靈光,所以拜托M幫我聽咗兩個國語訪問,我知佢同我一樣勁鍾意食朱古力,所以應承咗佢買咗4條唔同味既馬沙朱古力報答佢,結果引發咗呢場腥風血雨既零食大比併!

翌日佢竟然帶咗一大袋花生杏仁餅返嚟,仲搭埋2包黃色M&M;
我咪又買返2大包OREO餅返去,過咗2日仲買多2包曲奇;
豈料M投訴佢係鍾意食朱古力,唔係餅乾...

大家日日係咁食鬥快肥,呢股旋風仲直捲其他同事加入戰團,攪到今晚個垃圾桶滿晒d零食包裝紙...佢見d食到七七八八,今晚返去要入定d貨,總之要死大家一齊死,要肥就大家一齊肥!

待續...

No comments: