Monday, December 18, 2006

台灣人生日

喜歡到迪士尼世界的台灣人,像老頑童一樣,經常口不擇言。

不太願但又要去夜晚出席他的生日飯局,有兩位幾乎完全不認識的舊同事在場,其中一位女孩子在席間,不斷被台灣人「隊」酒,氹佢講拍拖事件,弄得全場鬧哄哄,大家估她酒量淺,席間不斷進出洗手間;BUT原來這位女孩子失戀不久,後來離座向HELEN哭訴,被另一位同事見到通報,我即時細細力拍枱,用嚴厲的眼神責怪台灣人,全場又大笑一場!

唉!對住這班大細路,令我哭笑不得!

同場加映,我跟阿O出街煲煙,阿O道出離職原委,之後返回座位,Benson問我是否smoker,我承認之後,台灣人以及一眾同事以不能置信的眼神和口吻,大肆吹噓我吸煙的樣子和狀態,好似前世未見過有人吸煙一樣,痴線!最攪笑便是台灣人,用相同語氣問了我三次:你真係食煙架?我淨係答了他最開頭一次,因為要應付其他人接二連三的問題。

Benson專登為Carmen出完外景,趕去飯局,伊人似乎未為所動,梗係喇!男既唔講,女既點知!男方經常當眾以女方作笑抦,可能藉此吸引對方著意,但應該會有反效果。唔知這對冤家何時會開花結果?

No comments: