Sunday, November 26, 2006

蕭師奶的夢

今早蕭師奶跟我說,昨晚首次發夢見到敏敏,還有見到Daddy......心裏涼了一截!

她在夢裏見到敏敏「好百厭」爬上地鐵,唔知攞啲咩。
(地鐵邊度呀?)好似喺九龍城!
(九龍城冇地鐵喎!)唔知咯!淨係見到佢爬咗上去,猛鬧佢「死仔!」跟住就見到Daddy喺屋企,掉咗兩張棉胎。
最後敏敏攞住兩大袋嘢俾我。(裏面咩嚟架?)唔知呀!佢俾咗我之後,我就扎醒咗,跟住又喊!

雖然我知道有啲嘢我控制唔到,但係睇住一個一個親人離開我,好快將會剩返我自己的感覺,真係好難受!茫然地再掛念敏敏、印印和去世多年的父親大人!

No comments: