Monday, November 20, 2006

美國小魔頭讚我

早兩日,美國人向台灣人提起Roger曾經走去d番梘巫公仔同名牌手袋擹檔拍咗兩條片返嚟,好彩俾我發現咗,如果兩條片出咗街都唔知點算!台灣人聽完之後冇反應。

我明白台灣人係想我同Roger講呢類既問題,但係我真係幾怕同Roger傾偈,係咪真係有需要到我出面講呢?話晒Roger係我前輩,我仲係做細喎,好似於禮不合咁!呢啲嘢Roger係咪應該自己check清楚先至俾我哋呢?

頭先台灣人SMS聽日既新聞俾我,其中一條已經喺上星期chit-chat過,佢就話佢今日先至睇到,我答佢XXX走在最前嘛,我哋個節目都係一樣囉!仲建議另外兩條新聞,聽日再同佢update!

呢條友最近好似捉到路同我玩咁,成日走埋嚟喺我耳邊大叫我個名,嚇到我彈起,佢就好似好開心咁,連我都忍唔住話佢好煩!佢就好似樂此不疲,如此老細真係無佢符!

No comments: