Friday, September 15, 2006

枴杖走了!

六年來感激你,在我最低潮的日子扶持我,幫我照顧我和我的家人,做我的枴杖。雖然你有你的缺點,我又何嘗不是麻煩友,偶然我會埋怨你,但是我依然好錫你,我深信你都一樣。印印終於走了,唔知仲有冇機會再見!心情很低落!

今日鴻爺榮休了!感激你肯聘用我,令我獲益良多。希望得閒會約出嚟飲茶食飯!但願如此!

今天有兩個突發消息:一直以來我以為我的工作表現評核由鴻爺撰寫,今天才知道原來由台灣人撰寫的,估唔到佢覺得我表現好,很想感激他知遇之恩!另外便是馬丁將會借調去做個project三星期,佢有d唔想,但我覺得是好事!

還有,他不知在那裏弄了半個已經吃了一半的火龍果來,得一個匙羮,問我食唔食?唔食,無心機食!我向他吐了些苦水,其間台灣人在房外邊走來走去。

之後我跟他一起坐一位女同事的私家車離開,他坐在司機位隔籬,途中我突然發現,在前座的倒後鏡中,看到他凝視自己,再一次逃避他的眼神,不安!臨分別時還不經意叮囑一句「今晚唔好飲到咁夜呀!」

頭痛~

2 comments:

koala said...

你好詳細交代一下台灣人的東西咯喎...什麼年紀...什麼外貌...有妻室未...性格如何...???

Angel said...

你而家叫做「審」我咁話?
你問既問題,我都想知!